CRB® | Certified Real Estate Brokerage Manager | Curs Internațional acreditat REBI | FORMAT FIZIC
13.02.2023 09:30 la 15.02.2023 17:30 (Europe/Bucharest)
Registration for this event is now closed
Dezvoltă-ți propria agenție imobiliară!
Curs internațional acreditat REBI: Certified Real Estate
Brokerage Manager (CRB)
Format fizic, locație - Hotel International Bucharest
13, 14 și 15 februarie, între orele 9:00 – 17:30
Facilitat de Zola Szerencses, trainer acreditat National Association of REALTORS® și 2021 ORRA
Educator of the year
Cursul internațional acreditat REBI: Certified Real Estate Brokerage Manager (CRB) și-a propus să acopere toate aceste arii pentru a sprijini profesioniștii din domeniul imobiliar în a-și dezvolta propria afacere. Te invităm în 13, 14 și 15 februarie, la un curs intensiv susținut de Zola Szerencses, unul dintre cei mai buni profesioniști din domeniu și un trainer cu multă carismă și experiență. Zola este acreditat National Association of REALTORS®, 2021 ORRA Educator of the year și un contribuitor constant în implementarea și dezvoltarea programului educațional APAIR.
Modul 1: Construirea unui plan de business axat pe rezultate
Planificarea și implementarea strategică a unei afaceri în domeniul imobiliar reprezintă fundamentul pentru succesul acesteia. Planul de business trebuie să fie relevant și să ia în considerare provocările la nivel intern, precum și la nivel extern. În plus, trebuie să fie adaptat în funcție de valorile, viziunea și misiunea companiei. Primul modul al cursului oferă detaliile întregului proces de gândire și implementare al planului strategic de business și informații practice care pot fi aplicate imediat.
Cu ce veți rămâne la finalul modului:
- Veți putea dezvolta viziunea afacerii astfel încât să vă ajute în tot procesul de luare a deciziilor
- Veți înțelege impactul dinamicii externe și interne în propria afacere
- Veți putea crea obiective orientate spre acțiune și veți putea lega responsibilități spre ceilalți membri ai echipei
- Veți putea analiza efectele și impactul asupra planificarii atât la nivelul pieței, cât și în interiorul companiei
- Vei putea învăța să deții controlul în organizarea, implementarea și managementul planului de business
Modul 2: Leadership de performanță
Managerii de astăzi trebuie să facă față cu succes numeroaselor provocări care vin o dată cu rolul de lider. Printre ele se numără procesul de recrutare, formarea și mentoratul angajaților, dar și gestionarea cifrei de afaceri și conducerea unui business de succes și profitabil. Toate acestea pot fi posibile prin implementarea unei strategii de leadership care să abordeze toate aceste provocări.
Cu ce veți rămâne la finalul modului:
-Veți putea atrage în companie asociați și specialiști în vânzări care să fie aliniați cu valorile companiei
-Veți putea înțelege și vă veți putea ajusta stilul de leadership în funcție de individ și de situație
- Veți putea valorifica strategiile de performanță astfel încât agenții să poată să își atingă potențialul maxim
- Veți putea dezvolta o strategie de retenție a clienților Veți putea implementa un program de învățare în cadrul companiei
-Vă veți dezolta abilitățile necesare pentru a mentora agenții și pentru a-i responsabiliza
Modul 3: Recrutarea, cheia spre crearea cu success a unei organizații dinamice
Acest curs a fost creat pentru a ajuta brokerii, proprietarii de afaceri și managerii să înțeleagă cât de importantă este recrutarea pentru a avea un birou sau o companie imobiliară de succes. La finalul acestui curs veți avea toate instrumentele necesare pentru a implementa o strategie eficientă care să vă ajute să deveniți recrutori de succes. Veți înțelege, de asemenea, importanța reținerii agenților actuali, precum și dez-angajarea celor care nu ar trebui să facă parte din companie.
Cu ce veți rămâne la finalul modului:
- Veți înțelege de ce procesul de recrutare este esențial pentru succesul afacerii
- Veți putea crea o propunere unică de valoare – de ce cineva ar vrea să lucreze cu voi? - - Veți putea defini cultura organizațională
- Veți afla în detaliu despre pașii din procesul de recrutare
- Veți avea intrumentele pentru indentificarea membrilor potriviți
-Veți stăpâni arata interviului și a deciziei corecte pentru angajarea unui nou coleg
- Veți afla noi strategii pentru retenția angajaților
- Veți învăța să dez-angajați oamenii nepotriviți pentru compania voastră
Cursul se va desfășura în format fizic, în București, la Hotel International Bucharest, în 13, 14 și 15 februarie, în intervalul 9:00 – 17:30 . Accesul la curs se face în limita locurilor disponibile și doar în baza înscrierii confirmate.
Evenimentul va fi susținut în limba engleză. Pe tot parcursul cursului va fi disponibilă traducerea în limba română pentru doritori.
Cost: 3000 RON. Early bird până la 31 ianuarie: 2500 RON. Membrii APAIR beneficiază de 20% reducere.
În cazul în care întâmpinați probleme la înscrierea pe site, vă rugăm să ne scrieți la adresa contact@apair.ro. Specificați cursul, numele persoanei care va participa și datele de facturare. Locul în sală este confirmat doar după achitarea facturii de înscriere.
Ai întrebări suplimentare?
Responsabil educație: Toma Filipovici, 0735773269