Adunarea Generală a Asociației Profesionale a Agenților Imobiliari din România (A.P.A.I.R.)
16 iulie 2020
Asociația Profesională a Agenților Imobiliari din România (APAIR)
Sediu: București, Al. Barajul Lotru nr. 11, Bl. M4A1, sc. 1, ap. 4, sector 3
Nr. 5/12.01.2010 in Registrul Asociațiilor și Fundațiilor ținut la
Grefa Judecătoriei Sector 3, CIF: 26412617
Data anunțului: 10 Iunie 2020
Consiliul Director al APAIR
compus din: Președinte: Grigorescu David Ionuț,
Presedinte Ales: Rusu Andrei Cristian,
Președinte Anterior: Postovanu Igor,
Prim Vicepresedinte: Hațegan Gheorghe Claudiu,
Vicepreședinți: Banu Mihai Ciprian, Filipovici Toma George
conform articolului 15.2 paragraful [1], din statutul asociației
CONVOCĂM
Adunarea Generală a Asociației Profesionale a
Agenților Imobiliari din România (A.P.A.I.R.)
în data de 16 Iulie 2020, intre orele 09.00-16.00
Ședința va avea loc în București,
la Hotel Internațional,
Strada Căuzași, nr. 25 - 27, Sector 3
Ședința Adunării Generale va avea următoarea ordine de zi:
- Prezentarea raportului de activitate APAIR pentru mandatul 2019-2020 și aprobarea bilanțului contabil pentru anul 2019. Bilanțul contabil este disponibil pe site-ul Asociației incepând cu data de 10 martie 2020;
- Președintele Ales Rusu Andrei Cristian va prezenta programul și proiectele pentru mandatul 2020-2021;
- Alegerea membrilor Consiliului Director al Asociației pentru funcțiile: Președinte Ales, Prim Vicepreședinte și funcțiile de Vicepreședinți;
- Numirea Comisiei de Cenzori;
- Desemnarea și împuternicirea unei persoane pentru înscriereea modificărilor la Registrul Asociațiilor și a Fundațiilor.
DESFĂȘURĂTOR ȘI PRECIZĂRI IMPORTANTE.
În situația în care măsurile impuse de autorități nu vor permite orgaizarea în locația aleasă, vom anunța noua locație cu cel puțin 7 (șape) zile înainte de data evenimentului.
În situația în care membri ai Asociației urmează să fie împuterniciți ai altor membri la Adunarea Generală, reprezentanții vor depune la secretariatul ședinței, înainte de începerea acesteia, împuternicirile (înscrisuri sub semnătură privată), în original. Modelul de procură va fi trimis o dată cu convocatorul tuturor membrilor.
În conformitate cu articolul 15.2 alin.8 din Statutul APAIR, prezenta Convocare va fi afisată pe site-ul Asociației și transmisă pe e-mail membrilor care au comunicate adrese de e-mail.
La punctul 1 de pe Ordinea de zi: “Prezentarea raportului de activitate APAIR și aprobarea bilanțului contabil pentru anul 2019.”
Președintele în exercițiu al APAIR, Grigorescu David Ionuț, va prezenta sumarizat activitatea Asociației și va supune la vot bilanțul contabil pentru anul 2019.
La punctul 2 de pe Ordinea de zi, “Prezentarea programului și proiectelor pentru mandatul 2020-2021”
Președintele Ales Rusu Andrei Cristian va prezenta programul pentru 2020-2021
La punctul 3 de pe Ordinea de zi, “Alegerea membrilor Consiliului Director al Asociației pentru funcțiile: Președinte Ales, Prim Vicepreședinte și funcțiile de Viceprședinți”
Fiecare candidat la funcțiile elective va prezenta Adunării Generale și va expune pe scurt programul său.
● Candidaturile pentru aceste funcții vor fi transmise prin email, la adresa contact@apair.ro, până cel mai târziu cu 15 zile înainte de data stabilită pentru ședința adunării, în conformitate cu prevederile art. 15.2 alin. (9) din Statut, adica până la data de 1 iulie 2020, inclusiv.
● Având în vedere prevederile articolul 8 punctul (3), articolul 9.2. punctul (a) din statutul APAIR, coroborat cu art. 2 alin. (2) din OG nr. 75/2001 privind cazierul fiscal, candidații la funcțiile eligibile ale APAIR vor prezenta în mod obligatoriu cazierul fiscal și cazierul judiciar. Pentru a avea dreptul de a fi aleși în Consiliul Director al APAIR, din cazierul fiscal și judiciar trebuie să reiasă ca nu există înscrise fapte pentru săvâșirea cărora legea interzice înscrierea ca reprezentant legal al Asociației la instanța competentă.
Candidații vor trimite prin e-mail până cel mai târziu la data de 1 iulie 2020, ora 23:59 următoare documente:
- Scrisoare de intenție;
- Poză;
- Cazier Fiscal;
- Cazier Judiciar;
- Declarație pe propria răspundere că nu dețin funcție de conducere în alte Asociații Imobiliare.
În plus, să aibă asupra lor la data ținerii ședinței declarația că nu dețin funcții de conducere în alte Asociații Imobiliare, cazierul judiciar, cazierul fiscal în formă simplificată (în ipoteza în care acesta indică faptul că nu există „fapte”) sau cazierul fiscal extins, din care să rezulte că faptele înscrise în cazierul fiscal nu sunt de felul celor prevăzute la art. 2 alin.(2) din OG nr.75/2001. Cazierele vor fi prezentate in original si trebuie sa fie valabile la data ținerii Adunării Generale, sub sancțiunea nevalidării candidaturii la alegeri.
Consiliul Director prin:
David Ionuț Grigorescu, Președinte
Andrei Cristian Rusu, Presedinte Ales
Igor Postovanu, Președinte Anterior
Claudiu Gheorghe Hațegan, Prim Vicepresedinte
Toma George Filipovici, Vicepreședinte
~ AGA 2019 ~